Doggy likes listor!

Såhär i dålig-fantasi-tider så är listor helt perfekt. Lagomt jobbigt tidsfördriv också tills sambo kommer hem :)

Brukar du komma i tid:
ja, jag kommer ofta för tidigt om det är något viktigt
Vad hade du i din mun senast: en Subway-macka
När mår du bra: när jag får umgås med personer och gör saker som jag gillar :)
När blev du fotad senast: jag tog nån ego-bild med Photo Booth tidigare idag
Hur känner du dig nu: frusen, seg i skallen och allmänt som att jag inte ids göra nåt vettigt på hela kvällen
Kan du laga mat: ja det måste jag väl säga att jag kan. Iallafall om man jämför med mina matlagningskunskaper för ett år sen
Vad pluggar du: ingenting för tillfället
Vad tycker du om fötter: dom är som bäst om man slipper röra i dom och lukta på dom

Är du smart:
självklart ;)
Vad har du på dig: tofflor, svarta jeans, ett linne och en mysig och varm tröja
Vad saknar du: att gå i gymnasiet. Vi hade det så bra!
Hade du en bra kväll igår: ja, väldigt bra. Hade besök av sambos mamma och syster. Sen kikade vi på wallander.
favoritdryck på morgonen: Juice, men då får jag ont i magen så mjölk eller vatten funkar bättre
Vad ska du göra i sommar: sola, bada och njuta av värmen!!!
Är du nöjd med ditt liv: vissa delar av det är suveränt, men det finns ganska mkt som kan förbättras
Vad vill du jobba som: snickare

Vad gör livet värt att leva: familj, vänner och choklad
Vad i livet ångrar du: att jag inte tvingade tandläkaren att fixa mina tänder innan jag blev 20..
Är du musikalisk: absolut inte
Vad lyssnar du på för musik: Kent+en massa annat blandat.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: i Elin-stilen
Är du bortskämd: nja, allt är väl relativt, men lite grann iaf  ;)
Är du trött: snarare lat och seg
Vad gör du imorgon: kikar på basket med min mamma, min sara och min saras mamma!

Din första
Operation: halsmandlarna när jag var 4
Första piercingen: öronen, och det var nog så hemskt och smärtfullt för lilla mes-jag
Första bästa vän: en av alla Elin-arna i denna värld. Men det visade sig att hon inte var så snäll som jag trodde.. Så Sara fick ta över den titeln när jag lärde känna henne :)
Första priset: någon av alla 100 basket-cuper
Första sporten du började på: fotboll
Första husdjuret: hamstern Sniff ♥
Första semestern: iiingen aning.
Första konserten: typ "ABBA-Teens" (som dom hette då)
Första kärleken: nån gammal dagiskompis om det räknas ;) annars min underbara sambo ♥

Favoriter:
Filmer: rosa tjejfilmer!
Tvprogram: grey's anatomy, gossip girl, vänner, 2½ men, svenska hollywoodfruar..
Dryck: iskall cola
Sport: basket
Plagg: klänning
Skola: NTI-gymnasiet

Just nu:
Äter du: glass - päronsplitt
Dricker du: inget
Bore du: diska, dammsuga, laga mat, träna, promenera..
Lyssnar du på: ett avsnitt "vänner" som går på tv
Väntar du : att sötsambo ska komma hem
Tittar du på: datorn/vänner

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller kyssar: beror på om det är från en kompis eller pojkvän
Snygg mage eller snygga armar: min sambo har båda delarna så jag slipper välja ;)
Busig eller lydig: nån spännande blandning mellan båda.
Kortare eller längre: längre!! (så man kan ha höklackat utan tjat)

Publicerat: 2010-04-12 @ 18:42:16


1 kommentarer
Postat av: Lillkusin

haha, högklackat utan tjat ;)

2010-05-07 - 00:03:39 | URL: http://ssttnnll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!