Macdrömmar

God morgon alla sjusovare! Medans ni ligger där och tänker "ååh va skönt med lördag, jag kan sova några timmar till" så sitter jag faktiskt och jobbar! Har faktiskt gjort så i öve en timme nu. Ganska skönt ändå att jobba lördag (ibland iaf) lugnt tempo och extra betalt! Har delat pass också så jag hinner åka iväg och kolla på fotbollen och käka innan jag ska tillbaka och jobba igen i eftermiddag - helt perfekt med andra ord! Skulle egentligen behöva vara hemma och städa, tvätta och handla, men va fan, nån måste ju tjäna pengar också.. right? Tror föresten att jag drömde om min mac i natt, vore väl konstogt om jag inte gjorde det? ;) slänger in en liten bild på min ögonsten, som förväntas anlända om 11 (allt för långa) dagar!


ingen idé att lägga in en liten bild, den är så fin, så fin så den förtjänar egentligen hela sidan, men man måste ju kunna se texten också.. right? Men jag lovar, här och nu, att det garanterat kommer fler liknande bilder i framtiden, yeey ;)
Publicerat: 2009-09-05 @ 10:17:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!