Mac

Alla som känner mig (och troligen även dom flesta som inte gör det) vet hur mkt och länge jag suktat efter och drömt om en Mac. Det har alltid kännts väldigt avlägset att i verkligheten äga en. Har ju tidigare bara levt på studiebidrag och sen jobbat som timmis. Men nu, nu har jag fått 80% anställning och har en "stabil ekonomi" om man så vill kalla det så.. Så nu gjorde jag slag i saken och beställde den! I know, helt galet! jaja, dom flesta tänker - va fan det är bara en dator, skärp dig så fantastiskt är det inte.. Men jag ska berätta en sak för dom - att jo, det ÄR faktiskt så underbart! Den dagen dahl plingar på dörren och trycker paketet i famnen på mig kommer vara heeeelt fantastisk, i know it! Och sedan kommer jag inte ha en enda stund över till annat än att sitta och mac:a, åååh så jag längtar, det är nog bara Hannie som förstår, hehe ;) Nu ska jag försöka samla mig lite och kanske till och med laga nån mat ikväll?

Bjuder även på en ny favorit-låt som är så galet skön partylåt att man bara vill ställa sig upp och skaka rumpan! Lyssna och sitt inte still ;)
Publicerat: 2009-09-04 @ 19:37:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!