HÖST

Åh, underbara, vackra, fina, mysiga höst! Jag har alltid hatat hösten (troligen för att det inneburit att skolan börjat och sommaren tagit slut). Men nu helt plötsligt känns det bara så bra och mysigt med höst. Kankse för solen lyser varje dag, luften känns frisk och kylig och träden skiftar i en massa vackra färger? Jag förstår inte varför jag inte kunnat uppskatta hösten  tidigare, nu vill jag inte att den ska ta slut! Men snart börjar väl regn-och-grå-hösten, och då är det nog inte lika kul nå mer..



I och med att det nu som sagt blivit höst, så drar även basketen igång (vilket kag såklart alltid gillat med hösten). Det ska bli skönt med lite fartfylld sport igen efter en sommar fylld med fotboll och åter fotboll! Jag köpte våra basketkort igår och på fredag är det dags, kommer bli grymt kul och jag hoppas att Plannja kommer att gå långt denna säsong

Publicerat: 2009-09-23 @ 12:48:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!