Punka..

Om det var någon som (precis som jag) trodde att det var enkelt att laga en punka så måste jag tyvärr göra er besvikna - det är ett HELVETE! Över en timme igår höll jag på och kämpade, och när jag fått den nya slangen på plats och skulle börja pumpa, vad fan händer? Jo, det PYSER ur den nya jävla skitslangen! Då har jag redan brytit 3 naglar och fått psykbryt 8 gånger, så jag ger upp och ringer till räddare i nöden - pappa! Han kom förbi och hämtade cykeln och lovade att laga den. Vilken hjälte!

 Så jag varnar er - don't get punka! Och om ni ändå får det, akta er, det är inte kul att ens försöka laga den..!
Publicerat: 2009-09-24 @ 09:57:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!