090910

Nu är jag glad. Väldigt glad till och med. Kan någon gissa varför? Har man spanat in min facebook idag så vet man nog. Jag har nämligen FÅTT MIN DATOR NU! Detta är alltså det första inlägget och säkerligen inte heller det sista vill jag lova som skrivs på denna underbara skapelse! Åååh, ni ska bara veta, den är så söt och fin och liten och perfekt och underbar så hälften vore nog! Och det är inte bara datorn som är underbar och vacker, utan även förpackningen som var galet imponerande. Det är nog bara Apple som kan göra så vackra, perfekta och galet snygga lådor! (inte bara insida som räknas där inte!)
Haha, ni skulle sett mig när han ringde från UPS, jag vart heltokig! Och sen när jag hade paketet i famnen var det som att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Jag bokstavligt talat hoppade och gjorde en massa konstiga ljud ifrån mig, haha! Och sen när jag öppnade kartongen och plockade fram Sötnosen så... ja... Det kunde inte bli bättre helt enkelt! Den som sa att man inte kan köpa lycka har nog aldrig köpt en mac, herregud alltså!
Nu måste jag nog ta och lugna ner mig lite, kanske börja överföra filer och fixa iTunes. Ååååh! ♥♥♥♥♥
Publicerat: 2009-09-10 @ 11:18:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!