090909

(samma fina bild igen!)

Herrgud, det är ju värsta datumet idag! Insåg just att det är 090909, vilket jag faktiskt tycket är rätt så roligt. Det händer ju bara var 100:e år eller nåt sånt, så det bör väl firas? Själv hade jag faktiskt hoppats på att få fira det med min nya mac, men den har tyvärr inte kommit ännu. Den är tydligen ute för leverans, men fraktgubbarna har väl många paket att leverera antar jag. Fast man tycker ju att dom borde prioritera mitt, right?! ;) Nå, den kommer väl imorgon eller nåt, kändes ändå inte som att denna dag var den dag då jag skulle få min mac, nej det kändes bara int så, och se så rätt jag hade. NÅ, vad gör man då då? Jag ska strax sätta igång och koka lite palt, finmiddag och allt! Älsk är på träning och sen skulle dom på nå skojigheter och kolla på vm-kvalet tillsammans. Själv ska jag inte titta. Jag vill, men dom som jag hejar på vinner ALDRIG, så jag tänker inte förstöra VM:et för en hel nation, så jag gör hellre nåt annat!

Jag måste säga att jag upplever att leveranser nu för tiden går ganska sakta! Eller är det jag som är otålig och bortskämd?
Datorn först och främst - visst, den kommer typ en vecka tidigare än vad dom sa från början, men istället för att skriva den nionde och sen komma senare är det väl bättre att skriva typ 11:e och komma en dag tidigt?
För det andra så beställde jag och Angle en fotobok för snart 2 veckor sen. När man beställer bilder brukar det ta typ 2 dagar, nu har det som sagt gått nästan 14 dagar. Självklart tar ju en bok betydligt längre, men inte 7 gånger så länge. Eller?
Sist men inte minst väntar jag även på Sims 3 som jag beställt till min nya dator, gud så jag längtar! (JA, jag är en nörd!;)) Trodde det skulle komma idag, stod 2 dagar på hemsidan där jag beställde, och det har gått två nu, tre imorgon, men det är ju inte hela världen då jag ändå inte har en dator ännu. Fast det hade ju vart bra att ha dom nu när jag vart ledig, hehe.

Nå, hoppas att allt ramlar in imorgon, men då får jag mycket att göra - nu PALT!

Publicerat: 2009-09-09 @ 17:46:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!