TGIT

Det är alltid svårt att veta vart man ska börja när man inte har bloggat på ett tag. Har haft många ideer och tankar, men inte haft tid/tillfälle att publicera dem här. Sitter för övrigt på jobbet större delen av tiden och att blogga därifrån är inte så lyckat. Tar typ en timme att skriva en någorlunda vettig text då man blir avbruten efter varenda ord!
Men nu har jag ÄNTLIGEN helg, äntligen riktig helg! På över 2 veckor har jag inte haft mer än en och en halv dags ledigt i rad, men nu är det tre (!) dagar ledigt i rad. Ska försöka vila ögonen från datorn (vilket jag vet inte kommer att gå), har nämligen överansträngt dom pga mkt jobb och ser nu suddigt på långt håll. Skitläskigt, speciellt när jag alltid sett perfekt. Ska kolla synen nästa vecka för säkerhets skull.
Nu är det väl dags att sätta igång och laga nån mat, men vad tusan ska man göra? Har ingen fantasi what so ever. Kanske steka lite potatisbullar? inte så jätteroligt..
Publicerat: 2009-10-15 @ 17:14:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!