Höstregn

Godmorgon, vilken härlig fredag det kommer att bli idag! Precis som jag hade hoppats så regnar det idag, dock lite väl mesigt regn om jag får säga det själv.. Men man får inte vara petig. Hade hoppats på regn då jag planerat att VARA LEDIG på min lediga dag, ligga i soffan och kolla gossip girl hela dagen. Därför är det perfekt att det regnar. Men såklart har det dykt upp en hel del saker som mer eller mindre måste göras idag, så det är bara att skjuta på mys-planerna till lite senare! Det är så typiskt, måste till stan och fixa lite grejer, sen måste jag iväg till storheden och handla mat och eventuellt köpa en present till min kära vän som fyller år på måndag. Det var säkert något mer också. Plus att det ramlat in en massa räkningar som är like bra att betala på en gång.
Så det är väl bara att sätta igång, jag ska börja med lite frukost, ha en underbar och mysig regn-fredag!
Publicerat: 2009-10-16 @ 10:25:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!