Amsterdam

God morgon! Idag råkar jag befinna mig i Amsterdam, inte helt olpanerat iofs. Vi landade igår strax efter 18.30 och åkte då raka vägen till fotbollsplanen, vad annars liksom?! När vi klev ur bilen hade jag ingen jacka på mig och insåg att man faktiskt inte heller behövde det då det var 14 grader varmt! Förstår ni hur lyxigt det är med 14 grader i (nästan) november? Men efter en timmes fotbollstittande blev det ganska kallt..
Idag blir det att vandra runt lite här i området och kolla på alla söta hus som finns här, ser nästan ut som en liten sagoby! Och i eftermiddag åker vi väl förhoppningsvis in till Amsterdam för lite shopping och kanske käka någon god middag för att fira våran 2-års dag då det inte blev så mkt av det igår när vi egentligen borde ha gjort det!
Nu ska jag hoppa in i duschen så man hinner göra något idag, ha en fin tisdag!
Publicerat: 2009-10-28 @ 08:42:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!