1 oktober

Grattis allihopa på 1 oktober! Detta är enda dagen denna vecka som jag har fördelen att få vara ledig. Och faktiskt har jag tagit tillvara på den på bästa sätt. Började med sovmorgon, käkade frukost på lunchtid och stack sedan och tränade. Var över en månad sen sist, oops! Men det är sånt som händer, man (iaf jag) orkar inte träna så mkt när man jobbar hela tiden, då är det skönt att komma hem och vila.
Har btw skaffat ny telefon sedan sist. Det har inte gått att skicka sms till älsklingen sen i juni (vilket var mkt irriterande), plus att hans mobil kraschade, plus att det bara vart så och jag tänkte bara köpa en simpel sony ericsson, en fin underbart vacker lila. Men det var bara skräp! Så dagen efter inköpet återvände jag till butiken och kom sedan hem med en mobil i klassen värre, hehe. oops där också. Det är ingen iPhone dock, men det är ungefär samma stuk, däremot betydligt billigare. Men jag är skitnöjd ändå!
Nu ska vi åka till staden och käka lite middag, kom ihåg att ta på er vantar när ni går ut - det är oktober nu, nu börjar helvetet (kylan och mörkret)
Publicerat: 2009-10-01 @ 17:09:43


1 kommentarer
Postat av: anna

sv: nej det är ju evrkligen så, det är alltid värt väntan :)

2009-10-05 - 18:10:09 | URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!