Tungt?

Satt och käkade middag när 060 plötsligt ringer. "Aha, tt, dom vill att jag ska byta pass nån gång i veckan" hinner jag tänka snabbt innan jag svarar. Plockar samtidigt fram kalendern och penna, då man brukar behöva det när dom ringer. Men det var inte det dom ville. Istället får jag ett märkligt besked om ett möte som ska hållas imorgon kl 9.00 på stadshotellet och att jag även får en timmes sovmorgon. What?

Hör från storebror att han pratat med folk från jobbet. Alla tror samma sak. Men än vet vi inget. I morgon vet vi. Ska väl egentligen inte ta ut något på förhand, men det känns bara så konstigt. I vanliga fall skulle dom hålla mötet inne på kontoret och lite mer planerat. Inte bara slafs hafs helt plötsligt nästa morgon. Men som sagt, vi vet inget än, men samtidigt känner alla på sig exakt vad chefen kommer att säga i morgon. Och vad gör man då?

Ingen som vet nu, men imorgon vet alla. Sen hur resten av dagen, månaden och året blir får vi väl se. Det löser sig på något sätt, det gör det alltid.

Sov gott och låt oss hoppas på det bästa inför morgondagen, även om det känns rätt så hopplöst just nu.. God natt
Publicerat: 2009-11-09 @ 22:44:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!