slut på motivation?

Ja, det blev precis som vi alla anade i tisdags. Mötet vi var på inleddes med att personalchefen sa "jag tror dom flesta av er redan vet vad detta handlar om" och därmed var det bekräftat. Vi alla får sparken och kontoret stänger 28 februari. Själv får jag bara jobba kvar till 31 december, vilket har skapat en hel del panik inom mig. Med tanke på hur arbetsmarknaden ser ut idag så känns det lite jobbigt att måsta börja om från början och söka nytt jobb. Ska bli spännande och se hur man ska kunna betala hyran för februari månad..

Nu ska jag på infomöte, vilket jag tycker var på tiden. Vi vikarier har inte fått speciellt mkt uppmärksamhet eller tröst, trots att vi måste gå om redan en och en halv månad. Kul. Som sagt - nu=möte.

Publicerat: 2009-11-12 @ 11:29:02


1 kommentarer
Postat av: stinal

Hörde av moder! Men det löser sig alltid och dom vill kanske fortfarande ha dig på applestore? :) Annars kan vi alltid börja spela dragspel på storgatan ;p

2009-11-19 - 15:47:55 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!