Glasögonorm

Jaha, då är man officiellt en glasögonorm då. Jag har hela mitt liv trott att jag haft perfekt och odödlig syn, att jag aldrig någonsin skulle behöva prova ett par glasögon på allvar. Nu har jag två stycken på beställning, och klara om 2 veckor. Det känns lite skrämmande, jag kommer att se totalt annorlunda ut. Vuxnare, smartare, viktigare. Eller kanske bara töntigare och konstigare?

Jag är iallafall väldigt nöjd med mina val. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna välja ut 2 par som jag skulle trivas i och gilla. Men så svårt var det faktiskt inte. Ett par svarta och ett par med mörklila bågar.
Väl på stan hann det även bli lite rolig shopping, juldukar, en stickad grön tröja från H&M, nya trollor och såklart en liten farsdags-present till pappsen!

Nu ska jag och snyggsambo åka och handla, so long snögubbar!

glasögonen på bilden är INTE dom jag beställt ;)
Publicerat: 2009-11-07 @ 16:00:08


1 kommentarer
Postat av: ida we

Haha, såg din kommentar på Fokis :P Jag bor i norrland men jag har aldrig sagt pumla, jag säger julgranskula... Jag vet vad det är ju, men jag har bara hört en person säga det och det var förra året hehe :P :)



Btw jag har också en sån tröja:)

2009-11-07 - 21:08:53 | URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!