lista - tidsfördriv!

Du heter: Elin

Smeknamn: Doggy, PPGD
Låt som när du är ledsen sörjer till? beror på vad man sörjer..

Vad behöver du mest just nu:  choklad behöver man väl alltid? :)
Vad tror folk om dig?  Det får du fråga dom..

Stämmer det?  jaa, om det är ngt bra ;)
Vad får du oftast komplimanger för?  att jag är bra på mitt jobb
Hur imponerar man på dig? man gör ngt cool och oväntat
Brukar du skratta för dig själv?  haha ja ibland kan man inte låta bli!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Puss på dig.
Var bor du? I en lägenhet i Luleå
Trivs du där:  i lägenheten ja, men jag börjar bli lite less på luleå
Vad har du för mobil:  Sony Ericsson w200i
Nästa mål i ditt liv:  åka till spanien!!
Hur svarar du i mobilen:  beror på vem det är, men oftast "hallå" eller "hej"
Antal timmar sömn inatt:  mellan 7 och 8 skulle jag gissa
Sov du ensam:  nej det gör jag i princip aldrig nu för tiden!
Brukar du komma i tid:  ja
Hur känner du dig nu:  ganska bra faktiskt. det är fredag, solen lyser och jag slutar om en timme!
Vanligaste färg på dina kläder:  svart och vit
Vad saknar du:  Hanna
Favoritdryck på morgonen:  Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:  nån gång mellan 22-24
Är du blyg?  ibland
Sysslar du med någon idrott:  nej det kan jag ju inte direkt påstå att jag gör..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:   ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:  försöka förstå vad som är så fantastiskt kul med fotbol.. ;)

Är du nöjd med ditt liv:  ibland känner jag mig väldigt nöjd, andra dagar är jag otroligt missnöjd

Vad är det värsta du vet?  Oj, det finns mkt som jag inte gillar, det blir svårt att välja ut det "värsta"

Vad längtar du till?  sommaren och spanien

Har du bra vänner och äkta vänskap?  ja

Om fem månader:  är det oktober

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  min sambo, mamma eller bra vän

Har du strumpor på dig nu:  nej

Är det okej att gråta: självklart

När grät du senast:  det minns jag inte

Bär du glasögon eller linser:  nej

Har du piercing:  endast i öronen

Vill du gifta dig:  ja, på en exotisk strand i solnedgången
Vill du ha barn:  ja i framtiden

Är du bra på att laga mat:  hahah nej!

Är du flygrädd:  inte speciellt

Hur vig är du:  som ett kylskåp ungefär..

Vilken är din favoritglass: MJUKGLASS!

Tror du på ett liv efter döden:  nja, ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska tro,.

Bor dina föräldrar tillsammans:  nej

Vilken ögonfärg har du: blå

Röker du:  nej

Hur ofta tränar/motionerar du:  verkligen inte så ofta som man borde

Vad är det viktigaste i livet?:  kärlek

Publicerat: 2009-05-15 @ 10:16:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!