Torsdag

Oops, jaha då var det längesen jag uppdaterade igen då. Men det blir ärligt talat inte så ofta jag har lust att blogga just när jag har tid och vice versa. Har faktiskt haft en hel del för mig på sistone. Har jobbat ganska mkt förra veckan, sen i helgen fyllde pappa år så vi firade han,  plus att vi satt på jouren+sunderbyn en hel dag pga en hemsk stukning i älskingsambos stackars fot :( Den har iaf blitt bättre och han kan nog träna snar igen!

Hanniebannie kommer snart hem, ÄNTLIGEN!! det är så hemskt tomt här utan henne :((((( Sverige är alldeles för avlångt och det är alldeles för dyrt och tyvär har man för lite tid för att resa hit och dit lika ofta som man önskar att man skulle kunna..

Nu är det iaf vårkönslor på HÖÖÖÖG nivå, nästan sommarkänslor till och med. Solen skiner, jag har sommarkläder på mig och lyssnar på Du & Jag Döden. Det finns ingen annan musik på hela denn jord som får mig att känna SÅ mkt vår och sommarkänslor som just den skivan. Det måste ha att göra med att jag nötte den som fan innan vi skulle på Turné 19 i början av juni 2005, just innan vi gick ut nian. Det var tider det..! Saknar det som fan, allt var så enkelt och bra då, man visste inte något och man var bara ett barn. Men det var underbart och fint. Nu är man helt plötsligt vuxen och måste ta ansvar, betala räkningar, ta viktiga beslut, jobba... Det var helt enkelt bättre förr.

Nu ska jag lyssna vidare på Du & Jag Döden och he mig iväg och handla och sen är det jobb som gäller. Skulle helst sitta ute i solen och käka glass hela dagen.. ;)

LATER!
Publicerat: 2009-05-14 @ 10:59:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!