Städkick!

Måste bara skryta om hur himla duktig jag var igår!
Allt började med att jag fick veta att A ska till Ikea på måndag. Hon frågade om jag ville hänga med och självklart vill jag ju det! Så då var det bara att åka hem och läsa min bibel ;) I jakten på vad vi eventuellt skulle behöva från IKEA så började jag plocka lite i vårt förråd och  helt plötsligt hade jag packat ur hela stället, börjat packa om i olika lådor och påsar, för att tillslut ha världen ordning där inne. Det är helt fantastiskt hur fint och städat det blev (för att vara ett förråd!) Och när jag väl var igång så ropade jag på sambo som fick hjälpa mig att flytta om lite i sovrummet och planera hur vi ska sätta upp hyllan där inne som ännu inte kommit upp. Sen fick jag även för mig att börja skruva upp sänglampan, vattna  blommorna, städa toan och dammtorka. Varför får man inte sånaryck oftare?  Det blir ju så himla fint efteråt!

Nå, men nu har jag iaf en lista på vad jag ska ha från ikea, kommer bli mest till sovrummet för jag fick värsta snilleblixten igår när vi höll på att flytta om, plus att jag inte kan göra så mkt i vardagrummet innan vi fått storebrors soffa och köpt mattan som vi ska ha. Så nu ska sovrummet bli perfekt, finally!

Nu ska jag ringa och höra var sambo är, han har vart på träning i  3 timmar nu! Sen kommer mor förbi en stund, vilket blir kul då jag inte träffat henne på vädigt länge!
Publicerat: 2009-05-03 @ 11:59:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!