Onsdag.. eller fredag.?!

Nu börjar alla redan prata om helg och det är bara onsdag. jag som jobbar på ett ställe där ordet helg och fenomenet "röd dag" mer eller mindre inte existerar, fattar inte vad folk säger när dom menar att det är helg på en onsdag. Men sen kom jag på - det är ju kristihimmelsfärddagen imorgon! Och alltså klämdag på fredag! Så därför får folklånghelg. kul för dom ;)
och tro det eller ej så är jag också ledig imorgon när alla andra också är det, kommer bli trevligt. Men sen på kvällen bär det iväg till western farm med jobbet och vi ska sitta där och käka, dricka, dansa och bara snacka skit, kommer nog bli riktigt kuligt :) Dessvärre börjar jag 7.45 på fredag, så vi får väl se hur det går!

Nu ska jag göra i ordning lite spelningslistor och börja fundera lite smått på packning inför helgen. Fast jag hinner ju iofs göra det imorgon istället.. Så får det nog bli, Nu blir det soffan och tv :)

Publicerat: 2009-05-20 @ 17:21:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!