Inlines

Måste börja med att säga Grattis på födelsedagen till A!

Jobbade kort dag idag, endast 3 timmar. Sen var det ut på stan och köpa presenter och käka glass som gällde. Hittade några bra och passande grejer, trots att människan har ALLT man kan ha och lite till, hehe. Ska iväg och käka lite tårta alldeles strax. blir väl middag och sånt också om jag känner folket rätt. Måste bara byta om och freschen up lite. Kan ju inte komma på kalas svettig och sunkig efter årets första inlines-sväng. Yes, ni läste rätt! Det är nu fullt möjligt att motionera ute i solen istället för att klämma in sig i ett trångt litet rum med en svettiga gubbar och lyfta järnbitar (typ). Hatar gymmet, det är så tråkigt och jag har märkt att inlines är väldgt kul och bra träning för kondis, ben, rygg mage och framförallt rumpan!! 

Nej nu måste jag sätta lite fart så jag hinner med allt jag ska göra, kom på att jag måste ju slå in presenterna också!



Ooh, såg ni förresten vem som presenterade poängen i ESC för storbritannien? Haha, Mr D! Det var galet längesen, kände nästan inte igen pojken..!

Publicerat: 2009-05-18 @ 16:03:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!