bUSSHELVETE

SUCK, fy fan så tyyyyyyyyyyyypiskt! Hade tänkt åka iväg och träna nu på morgonen, har inte gjort det på galet länge men helt plötsligt kändes det bara lockande. Packar ihop mina grejer, kollar bussen (älsklingen har cykeln) och ser att den går om en kvart. Klär på mig och traskar iväg. Jag väntar, väntar och väntar. Tycker att det är ovanligt lite folk och bilar ute då jag inser att det är ju fan röd dag idag och första bussen går inte förän om över en jävla timme!!! Blä, hatar röda jävla skitdagar. Var helpepp på att träna men nä, det förstördes HELT och  HÅLLET

Får se om jag har träningsvilja kvar om en timme, annars får det va :(
Publicerat: 2009-05-21 @ 09:35:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!