Är det redan onsdag?! :/

Har nu vart hemma ett tag, men inte haft tid att blogga. Har vart fullt upp hela tiden, mest för att jag jobbat. Och när jag inte jobbat har jag varti så trött i skallen för att jag jobbat så jag har verkligen inte orkat blogg nå! Nu har söta hanniebannie kommit hem också så det lär inte bli många lugna stunder, måste planera varje liten minut under veckan för att hinna så mkt som möjligt. Blir bland annat majsparty, utgång, photoshoot, shopping och framför allt - jätteHÖGKLACKAT! Så skönt med någon som är lång och som inte blir ledsen när man har 12 cm-klackar på sig, utan blir bara glad och hänger på ;)

Sitter nu på jobbet (som vanligt nu för tiden), har delat pass idag så det blir en sväng på stan snart. Fast det regnar så jag är inte på så bra shoppinghumör, men nog följer det säkert med nånting litet hem iallafall ;) Köpte förresten nya dojjor i förrgår, hittade ett par grymt snygga sneakers på stadium och dom var på monsterrea, och jag hade jusst fått lön så jag kände mig tvungen att köpa dom, hehe.

Nu måste jag käka lite frukt och sen är det back to work som gäller, ha en fin regndag! Puss och kram
Publicerat: 2009-05-27 @ 09:23:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!