Ännu en..


jaha, det blev precis som jag trodde. Trots brist av shoppinghumör så hittade jag ändå något som fick följa med mig hem. Denna gång blev det en blå (!) klänning från H&M som jag tänker ja på mig till mina klackar på fredag. Om det passar vill säga. Går ju alltid att byta, men jag tror jag kommer behålla den, var väldigt enkel och skönt men ändå riktigt snygg och lite annorlunda. Men nu måste jag verkligen skärpa mig, räknade igår till att jag hade 11 klänningar, och nu har jag köpt ännu en, så 12 st är samlingen uppe i.. Fast detta var ju mer en finare vardagsklänning, typ för allmänna fester eller dagar då man vill vara lite tjusig (allt beror på accesoarerna och skorna) medans mina flesta andra klänningar är av det lite tjusigare slaget, eller såna som man inte riktigt vet när man ska använda dom. Fast det är ju bra att ha ett lager, man vet aldrig vad man kan komma att behöva!!  
Publicerat: 2009-05-27 @ 15:38:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!