17 maj

Ja det blev väl som alla trott igår. Norge tog hem hela skiten och slog garanterat alla världens poängrekord i alla sporter sammanlagt. Det var inte så roligt faktiskt, det är mer kul när det är spännande! Vi hejade på Azerbaijan, och dom kom väl trea eller ngt sånt, så vi var inte HELT ute och cyklade! Fast vi hade norge i våran top 3 iaf så jag tror faktiskt att vi lyckades pricka mer rätt än någonsin förr! Så det var inte helt rätt låt som vann, men det var heller inte fel :)

Fotbollen då.. ja vad säger man..? IFK ledde med 2-0, hade allt spel och allt såg så bra ut. Helt plötsligt fick Mariehem på något konstigt sätt ett fint läge och förvaltade det väl. Innan nån hade hunnit fatta vad som hänt hade dom även gjort ett till jäkla mål. 2-2 alltså. Och i typ sista minuten så gör skitungarna såklart ÄNNU ett mål. Så förlust för IFK. Det är nog sant som alla vi mött säger, Sötsambo kan inte hålla på att vara skadad för dom behöver han!

Idag är det söndag och underbart väder. Har käkat frulle på balkongen och sen vart på en promenad till stranden och sen till tunavallen för att kolla fotboll, division 846 eller nåt sånt, haha. Sen kom mamma förbi med lite sommarskor och mina inlines så nu blire att skejta runt på dom, gu va kul men shit va träningsvärk jag kommer få i början, haha. Får väl se om det blir ngn tur idag, nu ska jag iaf käka väldigt sen lunch. Puss och goodbye
Publicerat: 2009-05-17 @ 15:26:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!