WHY?!

Jag måste ju bara säga, att det är så himla typiskt! Just när det börjat bli vår, solen lyser och det är plusgrader, ja då kommer en dag som igår då det snöar mer än man tror är möjligt på en dag, och förstör allt! Dessutom hade jag hämtat min cykel från mamma i lördags och hade hoppats på att börja cykla överallt nu. Men nej, såklart måste det ju snöa en meter då... suck

Nu till något roligare som hände igår! Jag och Angle återupplevde en del av våran barndom då vi satte oss och byggde lego! Vi byggde upp huset med alla olika rum som vi hade förut, vi byggde även gården, hästhagen, husvagnen och landskapet där piraterna krigar mot indianerna, haha! bilder kommer senare under dagen :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det dags för en sen frukost!




Btw, igår blev jag en discohamster i det roliga spelet som jag tidigare berättat om ;)
Publicerat: 2009-03-30 @ 10:43:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!