Vår

Våren, solen och takdroppandet är här!! Äntligen! Både igår och idag är/har det varit helt galet bra väder. Jag tror att säkert hälften av all snö redan har tinat bort. Kändes så när jag gick hem igår iaf! Men det är ju inte så konstigt när det är strålande sol och typ 10 grader varmt. UNDERBART! Jag måste nog gå ut i solen nu, känns ju dumt att sitta inne när det är så fint ute, plus att jag får använda min nya jacka nu, alltid lika roligt eftersom att den är så fiiin! ;)

Håll alla tummar i världen för vårat plannja ikväll förresten, för om dom förlorar så får dom alldeles för tidigt sommarlov, vilket jag inte tycker att dom ska få. dom har så bra betalt så dom ska minsann inte få tidig semester OCKSÅ. Nån rättvisa får det väl vara?!


Hoppas förresten bara att det finns nån snö kvar imorgon, för då ska jag faktiskt, hör och häpna - åka längdskidor!! I know, helt galet. Nå nu är det ut i solen som gäller :)
Publicerat: 2009-03-17 @ 11:20:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!