Våffeldagen!

Grattis på våffeldagen! Yeey, hör och häpna, jag har faktiskt ätit våfflor till lunch, och det blir våfflor till middag också. Åkte in till stan idag i brist på annat, men jag vart less innan jag ens hoppat av bussen. Så jag ringde mamma som just hade gått på lunch, hon skulle till mormor och käka våfflor så jag hängde med. Så det blir alltså VÄLDIGT mkt våfflor denna dag!

Nu känns det som att hela detta inlägg handlar om mat/sånt man kan äta, för nu tänkte jag skriva om glass, haha. För jag har faktiskt varit sugen på en sandwich-glass hela dagen idag och hela dagen igår, så när jag var i stan så tänkte jag passa på att sätta mig i vårsolen och käka min efterlängtade glass. Men det var ju så kallt, trots solen, plus att min sambo var anti glass så det får bli en annan gång.. :(
Publicerat: 2009-03-25 @ 15:13:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!