Vad är detta?

På senaste tiden måste jag säga att jag har fått många märkliga samtal och sms. Eller inte många som i flera hundra, men iaf fler än man normalt får. Det började för 2 veckor sedan, en person ringer mig från ett nummer jag inte känner igen så jag svarar inte. Får ett tag senare ett sms där det står ngt i stil med "hej, kan inte sova hos dig idag, kram Lilly". Okej, tänker jag då, så bra, jag hade då inte tänkt sova med någon lilly! Nej, men jag svarar och säger att hon nog måste fått feel nummer, att jag inte känner någon Lilly.

Så igår fortsatte detta, får ett sms från ett nummer jag inte heller känner igen, men det visade sig vara från en på jobbet, så det var ändå inget konstigt. Men det konstigaste av allt var igår kväll när jag och Sara var på stan, känner hur jag får ett sms och antar att det är från min sambo, eftersom att det 9 gånger av 10 faktiskt är det. Plockar upp mobilen och set ännu ett för mig okänt nummer. Jaha tänker jag då, ännu en som fått fel nummer. Sms:ete lyder:

Hej heter Magnus bor i småland.. hittade ditt nr på mitt gamla nr.. funderar på vem du är? ålder? var du bor? hoppas du vill svara.. Kram

Haha, vars i hela världen får alla människor mitt nummer ifrån?! Visst om det var någon typ härifrån, men jag känner för tusan ingen i småland, och ingen som bör ha mitt nummer heller! Fast sen kom jag på att det kan ha ngt med ssu att göra.. Men den enda Magnus jag kommer på som jag känner till från ssu bor i Örebro.. Nå, jag har dåå inte svarat än iaf, tror inte jag kommer göra det heller. Kanske senare, haha.

Nu ska jag iaf iväg och agera vikarie, ha det gött och se upp för alla galna sms:are. Får förresten kanske byta nr, så alla idioter slutar höra av sig, har ju ändå hittat min drömtelefon nu! Bye bye
Publicerat: 2009-03-27 @ 08:54:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!