Spännande spel!

Jag är en Godis-Ponny, bara så att alla vet.

Det var väldigt längesen jag var in på spela.se nu, hängde alltid på den sidan förr när man gick i skolan, haha ;) Anyway, gick in där nu för att jag helt enkelt kände för att spela lite! Hittade ett spel som hette "Animals in the city - vilket partydjur är du idag?" i kategorin "tjejer", så jag testade det.  Man fick välja mellan olika bilder, jag antar att man skulle klicka på den man tilltalades mest av. Tillslut kom det fram en liten Häst och det står

DU ÄR EN GODISPONNY



i rosa och blinkar stort. Jaha, det hade jag ingen aning om måste jag då säga, fast det låter ju inte så illa. Jag gillar ju godis och jag antar att ponnysar är väl ganska snälla. Så jag antar att det var en bra sak..?

Spelet kan du testa här
Publicerat: 2009-03-26 @ 16:56:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!