söndagförmiddag... jättespännande

jag hade nästan glömt att jag hade en blogg. ibland när jag inte bloggar på några dagr så brukar jag ändå tänka att jag ska/borde göra det men kommer mig ändå inte för.  Men nu har jag inte ens tänkt att jag borde skriva eller att jag haft ngn ide om vad jag kan skriva.

Nå iallafall..

Sitter på jobbet och har rast nu. Jobbar endast 2,5 h idag, onödigt tycker nog de flesta, men jag tar tacksamt emot alla tänkbara timmar jag kan få.  Denna gång var det min bror som skänkte bort dessa timmar så han skulle få lite sovmorgon!

Ikväll fortsätter mest troligt filmkvällen som påbörjades igår. Eftersom att vi hade tvättstugan samtidigt som vi skulle se film så hann vi bara se två st, en av dom vad high school musical 3! Jag tycker verkligen om dom filmerna, jag vet inte varför egentlgen, men dom tilltalar mig! Ikväll blir det bland annat Step Up 2 The streets.

Nu måste jag back to work i 53 minuter till :)
Publicerat: 2009-03-01 @ 13:07:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!