Solen!

Länge sen sist nu igen. Fast det är kanske inte så konstigt med tanke på det underbara väder som har varit. Jag har faktiskt varit förvånadsvärt bra på att ta tillvara på det och vara ute i solen och röra på mig. I onsdags var jag på friluftsdagen med lillasyster och hade det riktigt kul och mysigt. Åkte skidor, pulka och solade! Och på lördag tog jag, Kanu och mamma sparken och lite matsäck och begav oss ut på den underbara isvägen. Trots att sötsambo var lite nervös att gå på isen först så gick det bra, han klarade det galant och tyckte det var riktigt kul med sparken!

Idgar däremot har jag inte hunnit vara ut nåt. Tog sovmorgon, sen städade jag lite och kollade på tv. Så just när jag tänkt gå iväg och handla så kommer sambo hem, så vi satte oss i soffan och mös istället. Men nu har han stuckit igen, så jag ska bara ta på mig nåt ordentligt så ska jag knalla iväg till Willys. Eller kanske ta bussen. Får se hur pass hurtig jag känner mig egentligen! ;)


Publicerat: 2009-03-23 @ 13:57:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!