Måndag

Sara, kolla din mail!
Hanna, hoppas du trivs på nya jobbet!

Själv är man fortfarande lite snorig och jävlig, men det är ngt jag försöker att inte tänka på. Fast jag måste bli frisk innan torsdag annars kommer jag få mkt problem och sara kommer bli less på att jag klagar och gnäller hela tiden. plus att jag inte vill smitta mer folk än nödvändigt..

gick och la oss strax efter 21 igår, var såååå himla trött. Trots att klockan bara var typ 21 så kändes det som att den var minst 3 timmar mer. Vette fan varför jag var så trött, hade ju ändå inte gjort nåt på hela dan.

Btw så är jag megaless på vintern med alla dess snöstormar och iskalla vindar som gör att man inte kan befinna sig utomhus. Ska de ändå vara vinter så kan det väl vara -3 och strålande sol som det var i helgen?! annars kan det väl lika gärna bli sommar tycker jag.

Nu ska jag gå och krya på mig lite, byebye for now!
Publicerat: 2009-03-02 @ 16:28:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!