Just another day

Okej, jag vart lat, jag tog bussen... Till Willys alltså! Igår. Jag tog bussen och åkte och köpte lite bröd, jag tycker att det känns som att jag köper bröd var och varannan dag. Vette tusan vars allt bröd tar vägen.. Jag köpte förresten en stooooor burk med lingonsylt nu också, och denna gång så läste jag MÅNGA gånger innan jag var säker på att det var just lingonsylt. Vill inte göra om mitt misstag och komma hem med ännu en megaburk hallonsylt när vi redan har massor, haha. Anyway. Jag lagade även god middag igår, köttfärsbiffar i tomatsås med pasta. älsklingen blev väldigt förvånad när han kom hem att jag lagat mat! Om jag ska vara ärlig så blev jag också lite förvånad..

Idag har jag inte gjort nå mkt mer än vanligt, vart och tränat en sväng, kollat på Greys anatomy och vart ut med den usch så äckliga komposten! Vanliga sopor har jag inget problem med, men komposten önskar jag kunde gå ut med sig själv, huvva! Anyway, imorgon är det den stora VÅFFELDAGEN, men det lär nog inte bli några våfflor för min del, tyvär. Har inget våffeljärn, så det får väl isf bli om man går ut och käkar våfflor (where?!) eller om man går hem till mamma och tigger lite våfflor på den stora dagen  ;)

Nu måsta jag tänka på middag. IGEN...

Publicerat: 2009-03-24 @ 17:39:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!