i'm off!

Jaha, sitter här nu med väskan packad. Om ca en halvtimme kommer min privata taxi och hämtar upp mig och då bär det av mot Luleå airport. Kanske inte kan uppdatera under helgen om våra äventyr, men det gör jag annars sen när vi återvänder. Kommer nog ändå blii mest shopping och sånt om jag känner oss rätt, haha. Ska även luncha med lite olika folk som råkar befinna sig på rätt plats vid rätt tillfälle ;)

Våren är ofta ett tillfälle då det kommer många nya bra låtar, så jag tänkte ge ett låttips hära, men jag har lite beslutsångest. Laddade ner en massa låtar igår och tidigare i veckan, men jag är redan kär i allihopa. Kanske får bli en "gammal goding" som jag har lyssnat på iaf nån månad nu, men den blir bara bättre och bättre:

The Killers - Spaceman
 

Nu är det bara 20 min till skjutsen kommer, bäst att packa det very very last stuff, bye for now!!
Publicerat: 2009-03-05 @ 08:08:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!