Husmor

Jag har varit tillbaka ganska länge nu, men jag har inte idats blogga sen jag kom hem. Resan var lyckad, sviten håller i sig och jag gjorde några riktigt bra köp som jag är väldigt nöjd med! kanske kommer upp lite bilder sen om jag ids, men jag lovar inget ;)

Den här veckan har sett ut ungefär som vilken annan som helst. Jobbat nån timme, kollat på tv, hängt med angle osv.. Det som är annorlunda denna gång är att jag lagat mat, det är minsann inte varje vecka! Jag kände bara att jag ville laga mat en dag, så jag åkte och handlade och ställde mig vid spisen och var galet huslig. Ngn mer än jag som är chockad?! Har planer på att laga mat nån mer dag inom en snar framtid, tänkte göra nå biffar i tomatsås som låter väldigt goda, men vi får väl se, haha. Idag blir det iaf, vi lunchade med mamma och käkade hur mkt som helst, så vi får väl se om det blir ngn middag över huvudtaget.. Lite plättar kanske.

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo lite på tv. BTW, jag tror att jag är nästan frisk nu, wohooo!
Publicerat: 2009-03-12 @ 17:24:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!