Gardiner

Yes, idag är det gardiner som har varit den stora grejen eller vad man då ska säga.. Mamma ringde på morgonen (12.30) och sa att hon skulle komma förbi med mina gardiner som jag glömde vid flytten, det hela slutade med att vi var iväg på dollarstore och köpte ännu fler gardiner och gardinstänger och en massa annat i den genren. Fast det blev inte precis som vi tänkt oss, vi bytte iofs gardinerna i sovrummet och det blev sååå mkt bättre nu, men i vardagsrummet är det fortfarande no gardiner, har vart så sen vi flyttade in. Illa illa.. Men nu behövs bara såna där ringar så ska allt vara perfekt sen!

Ikväll är det tvättkväll. Jätteroligt. Nej, men det måste ju göras, så det är bara att bita ihop. Har mkt mer tvätt än jag trodde och bara 2 (!) timmar i tvättstugan. Förstår mig inte riktigt på tvätttiderna här ännu.. En del pass är 7 timmar och detta ikväll är ju bara 2.. Nå men det blir nog bra. Storebror kommer ju hem snart också, ska bli spännande att höra alla hans upplevelser :)


Nu är det dags för sen middag, nån african sås. Hoppas det inte är fööör starkt, blev nog med det igår när vi fick thailändskt!
Publicerat: 2009-03-15 @ 19:59:24


1 kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Bild C vart kan man köpa båda?

Tacksam för svar!



Kram

2011-07-03 - 23:59:55 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!