what to do`?

Sista dagen som tonåring idag. Känns inte som att jag kommer att sakna att vara det, men det känns ju lite sorgligt att lämna den tiden och vara medveten om att man aldrig igen kommer att kunna skylla sin oansvarighet på att man faktiskt bara är en liten tonåring. För nu är jag så gott som 20 och då är det inte långt till 30 ochy 40. Haha, nej jag är ju faktiskt bara halvvägs dit ännu iaf!

Vet inte om jag har så mkt att skriva egentligen, är på jobbet nu och har rast. Har coachmöte snart och sen får jag gå hem i 3 timmar och sen blir det att jobba 3 timmar på eftermiddagen också. Känner mig ganska oinspirerad till att skriva faktiskt, därför blev det ett väldigt trist inlägg nu.

Tack och hej leverpastej(blä)!
Publicerat: 2009-06-09 @ 10:39:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!