En lista i brist på annat kul..

1. Hur gammal är du om fem år? 25 :O
2. Vem var den sista du träffade? folket på jobbet
3. Hur lång är du? 178 eller därikring nånstans
4. Vilken var den senaste film du sett? den som var på 6an i tisdags, minns ej vad den heter men han är brottsling och låtsas vara polis för att han vill ha tag på en Diamant. Det slutar med att han är i Mexico.
5. Vem ringde du senast? älsklingen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "den var bra, dock hann jag inte på systemet men jag kanske går dit idag ist" Till Hannie
7. Vad är dagens planer? inge speciellt, jobba och kanske äta middag och ha lite fredagsmys!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på ärende och till vem
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? i onsdags var hon förbi på födelsedagsfika
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? 0745 ringde klockan, då var det bara att pallra sig upp och iväg till jobbet
13. Har du någon gång hittat en katt? vadå hittat?
14. Vilken är din favoritplats? beror på tillfälle och humör, men nån stans i solen och värmen tillsammans med gott sällskap funkar väl alltid ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? motsatsen till föregående fråga
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis på något fint ställe där jag trivs och är lycklig
17. Vad skrämde dig som barn? bränder, hundar och låtande element
18. Vem fick dig att skratta senast? minns ej, men säkert någon kund på jobbet
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej, jag fick faktiskt en av min pappa i onsdags
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? det är olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2: en till mig och en  till sambo
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? faktiskt inte, men det haar varit galet nära några gånger
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? olika. skor för att dom kan vara jävligt snygga. Strumpor för att det är mjust och skönt och mysigt och håller en varm. Och vem älskar inte att gå barfota i grönt härligt gräs?!
26. Är du social? javisst, oftast iaf
27. Vilken är din favoritglass? chokladglass går alltid ner!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa och shoppa!
29. Tycker du om kinamat? ja, det duger väl
30. Tycker du om kaffe? usch nej!
31. Vad dricker du till frukost? juice
32. Sover du på någon särskild sida? höger, vänd in mot väggen
33. Kan du spela poker? nej det kan jag väl inte påstå
34. Tycker du om att mysa? jajamänsan!!
35. Är du en beroendemänniska? vad innebär det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nja, inte känner direkt, men jag är bekant med några ;)
37. Vill du ha barn? absolut! Fast inte än...
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, ytterst lite spanska och ännu mindre cama-cama-språk ;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? havet utomlands, men pool om det är i sverige
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, skor, resor
42. Äger du dyra smycken? nej, eller jag har väl nå guldhalsband och så, men inga miljonsmycken iaf ;)
43. Har du någon gång testat narkotika? nej, planerar inte att göra det någon gång heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? vatten och lasange
45. Vem är den roligaste människan du känner?  jag själv såklart!
46. Välj ett ärr på din kropp? ett på mitt knä som jag fick när vi hade målvaktsträning på grus, skulle öva att slänga oss. Jag fick ett par shorts och andra tjejen fick längbyxor som var vadderade. Varför? jo, för hon var tränarens dotter. Är fortfarande förbannad över det, och det är typ 10 år sen..!
47. Vad har du för ringsignal? jag vet inte riktigt, har oftast på ljudlös, så jag får väl säga vibrator då
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jag tror det finns nå lådor hos pappa med grejer från när ag och mina bröder var små
49. Flirtar du mycket? endast med min sambo nu för tiden
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På SEMIs träningsläger i Turkiet förra våren
51. Kan du byta olja på bilen? haha nej! verkligen inte
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? oj, det minns jag inte
54. Läser du dagstidningen? nja, ibland på internet eller på jobbet, men inte alltid
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen?  haha nja. lite kanske, men sjunger desto mer
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 skulle jag tro
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  mina arbetstider för dagen, när jag har rast och så. Jobbigt att hålla på och gå in i webstation hela tiden
59. När var du i kyrkan senast? hmm, skulle tro att det var förra våren/sommaren på farfars begravning
60. Vilka personer utmanar du? alla som känner att dom har tid och lust
Publicerat: 2009-06-12 @ 14:26:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!