Torsdag

Ja då var det midsommar igen då. Eller imorgon iallafall. Har aldrig riktigt firat midsommar i hela mitt liv. Visst, vi har väl dansat kring stången och sjungit små grodorna när vi var små, men inte så mkt mer än det. Inte att jag minns så mkt av det här med sill och potatis och så. Jag vet inte om det beror på att jag var för liten så ja inte minns att det hänt, eller så är det för att det aldrig helt enkelt firats så mkt midsommar i min familj. Så i och med det så känner jag att det inte gör så mkt att jag jobbar midsommaraftonsnatten. Man kan ju supa och käka potatis en annan dag, eller hur? Plus att man tjänar gaaalet mkt mer än att jobba typ en vanlig tisdag. Så imorgon kväll när alla ni har käkat klart eran sill och potatis, och sitter där vid lägerelden och spelar gitarr, dricker öl och sjunger för fulla muggar, ja då hoppar jag in i tjänst, haha. Nå men som sagt,det är bara bra att tjäna lite extra pengar, spec när vi ska iväg på en liten tripp nästa vecka..!

Idag är det torsdag och där med tvättstuga. Jag är så himla huslig och hemmafruig känns det som! I tisdags gjorde jag värsta middagen till min man, jag bakade även en stor plåt full med mumsiga muffins åt honom! Och idag ska jag ju som sagt tvätta, och eventuellt (observera EVENTUELLT) även kanske dammsuga och diska. Fast nåt måste ju gubben i hushållet också göra, så jag kanske nöjer mig med att tvätta ;)

Annars är det väl bara att förbereda sig för kvällens derby; IFK - Boden, och jag vill att alla lulebor kommer dit och visar sitt stöd så IFK kan slå boden! Vinner IFK går dom upp i ledning i tabellen, förlorar dom så får boden ett ännu större försprång - så nu vet ni vad som gäller. Men framför allt så ryktas det om en efterlängtad come back..!
spännande!!

I guess that's about it for now, men jag ska försöka vara kanske liiiiite flitigare på att uppdatera!
puss och kram alla fina och söta och snälla där ute!

Publicerat: 2009-06-18 @ 11:19:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!