run Doggy, RUN!!

jäklar så duktig man kan vara. Idag har jag vart ledig och tillbringat dagen med att tvätta, dammsuga och - SPRINGA! När tvätten var klar åkte sambo iväg på träning, så jag fick för mig att åka och köpa ett par löpatdojjor, vilket jag iofs har funderat på en längre tid nu. Och eftersom att alla behöver träna (iaf lite) och jag hatar gymmet så var det ju perfekt att jag hittade ett par billiga och helt ok skor, som jagköpte och mer eller mindre direkt gav mig ut på en löpartur i!

Nu är jag iaf tillbaka hemma och ska hoppa in i duschen. Måste hämta andan, stretcha och låta svetten lugna ner sig lite, annars börjar man bara svettas ännu mer av att man duschar = inte bra. Sen blir det sen middag, slötittande på tv och godnatt. börjar jobba tidigt imorgon och sen jobbar jag hela veckan, plus att jag jobbar en stund på söndag. Nu dusch!
Publicerat: 2009-06-01 @ 19:14:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!