Onsdag

Ja då var det helt plötsligt bara en vecka kvar av mitt liv som tonåring. Borde man ta till vara på det och göra ngt dumt och sen skylla på att man bara är en oansvarig liten tonåring ännu..? Nej, det hinner jag nog inte, är ju så vuxen, mogen och duktig så jag måste jobba och baka tårta och en massa sånt istället. Så det så. Och förresten så har jag märkt att det är skitsvårt att göra nån slags önskelista. Förr hade man så himla mkt som man ville ha, men nu har jag ju det mesta känner jag, och har ju annars pengar så jag kan köpa det jag inte har. Så det är ju inte riktigt ngt som jag verkligen behöver som jag kan önska mig, får väl hitta på saker som skulle vara kul att ha eller nåt..

Sitter på jobbet igen, jobbar till 12 och sen har jag uppehåll till 1645 och då jobbar jag 4 h igen. både skönt och jobbigt med delat pass. bra att göra bort allt på en gång, men samtidigt blir man så galet seg efter 8 h stirrandes in i en dataskärm.. Så delade pass är väl bra om man har dom ibland!
Nu måste jag jobba vidare, är galet hungrig så jag ska direkt hem och äta sen. Ha det gôtt

Publicerat: 2009-06-03 @ 10:15:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!