Duktig!

Nu har jag varit sådär duktig igen som man bara är sådär ibland. Det började med att jag kom hem från jobbet, då åkte jag och sambo och handlade, vilket var MYCKET nödvändigt då det ekade i i kylenoch frysen och våra magar kurrade. Sen åkte han iväg på träning och jag ville ju inte vara sämre så jag snörade på mig löpardojjorna och joggade ut en sväng. Inte speciellt långt eller fort, men det är ju alltid mer än något! Väl tillbaka så hoppade jag i duschen och märkte att det var stopp i vårat avlopp i duschen. Så jag drog på mig städhandskarna och började rensa avloppet. 3 minuter senare var det perfekt flöde i avloppet igen..! ja, det var MYCKET äckligt, men oh so nödvändigt. Jobbigt att stå och duscha i en dm vatten..

Snart måste jag även sätta igång och laga middag till sötsambo (och mig såklart). Blir nå köttfärs, kanske med lite fetaost och potatis, vi får väl se. Kanske blir gammal hederlig köttfärssås och spagetti också. Men först måste jag fixa klart med bilderna från Svarttjärn och förra veckans klart bästa kväll (torsdagen!)

Puss och kram gott folk
Publicerat: 2009-06-04 @ 19:35:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!