AJ!

Precis som jag anade igår så har jag GALET mkt träningsverk idag. Shit, jag kan ju inte ens gå ordentligt. Ser ut som att jag sktit på mig när jag går. Aj asså,har mest ont i baksidan på hela benen och även rumpan. Plus att magen också drabbats av den hemska träningsvärken. Nå, det är ju värk på det bra sättet, man får väl tänka så helt enkelt..

Sitter på jobbet nu, började 9 idag, inte 7,45 som jag hade trott. Så när jag gått upp och just skulle börja göra frukost kom jag på att jag ju kunde sova lite till, så det var underbart! Jobbar heldag idag så jag kommer mig inte hem förän 17,30 och då blir det väl bara middag och sova och sen är det upp och jobba imorgon igen. Fick förlängt pass också imorgon, TT verkligen prackar på mig grejer nu, dom ville att jag skulle jobba igårkväll också, men det orkade jag inte.

Nå, nu är lunchen slut. Ha en fin dag

8 dagar kvar av mitt liv som tonåring
Publicerat: 2009-06-02 @ 13:58:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!