364 dagar kvar..

...tills nästa födelsedag ;)

Måste börja med att tacka för alla gratulationer som jag fick igår, fick förvånandsvärt många, men det är alltid kul! Mobilen gick varm, likaså facebook. Jag ska försöka svara på alla på facebook när jag får tid ;)

Jag hade då iaf fullt upp igår. Lillebror hälsade på mig på förmiddagen, för han hade ändå vägarna förbi. Sen åkte jag till sara för att få i mig lite lunch - hon hade ju lovat mig majsplättar, dagen till ära! Efter maten var det bara att bege sig till affären för at köpa tårt- och bakningsgrejer. Det blev en chokladtårta med massa godis på och ett  gäng dumlemuffins. Tyvär var Angle tvungen att åka hem sen, hon hade ett flyg att passa, så jag får klara mig utan henne ett tag..

Nå men sen var det bara att vänta på gästerna. Dom droppade in strax innan 19 med en hel hög presenter till snälla mig! Dom innehöll i princip bara sånt som fanns med  på min önskelista; pengar, bikini, solkräm, en fin tröja, och en massa grejer till balkongen!

Vi kollade även på fotbollen (sverige-malta). Det var ju bra att sverige vann, men det bästa av allt hade ju vart om dom plockat in Allbäck. Ingen fotboll utan Allbäck, så enkelt är det!  Nå men det gick ju bra denna gång iallafall, men mot danmark hade dom minsann behövt honom, han hade garanterat gjort mål på alla fina målchanser där typ Zlatan missade...

Nånå jag hade en fin födelsedag iallafall och fick fira den med nästan alla som jag ville, saknade bara 3 st extra mkt, men dom får ta igen det när dom kommer hem! Nu ska jag hem fårn jobbet, tack och goodbye!

Publicerat: 2009-06-11 @ 18:54:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!