20 år

jaha, då var man system-myndig också, vilket även min mamma påpekade i helgen, haha. Fick frukost och paket på sängen i morse av sötsambo. Haha, bara för att jag har tjatat om det en massa! Det var väldigt mysigt, och väldigt tidigt. Hade ställt klockan och tänkt gå upp 9 idag, men blev väckt 7,45 så då var det bara att pallra sig upp. Hade iofs kunnat sova vidare, men jag tänkte att jag är ju ändå vaken och varför sova bort en sån fin dag?!

Har inte så mkt för mig just nu, håller på att installera ett gammalt spel på datorn som jag köpte för väldigt längesen. Jag har bara spelat det nån gång för jag blev less på en gång när jag inte fattade ngt, men jag har tänkt lite och kommit fram till att jag ju faktiskt blivit äldre, klokare och smartare sen jag spelade det sist, så jag kanskefattar lite mer det nu. Fast jag tvivlar. Haha, nå vi får väl se! Hinner bara spela en liten stund, för sen kommer lillebror förbi och sen ska jag iväg till Angle.

Ha en fin dag gott fok, det tänker då iaf jag ha, för jag fyller 20 ÅR!!!!!!! BYEBYE
Publicerat: 2009-06-10 @ 09:35:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!