090622

gick upp tidigt som SATAN idag; 05.50 ringde klockan, började nämligen 7,00. Det är inte kul vill jag meddela! Men faktiskt hellre det än att jobba sent på typ kvällen och natten.. Har vart ganska fint väder idag, men jag har hållt mig inne då jag ändå tyckt att det kännts ganska kallt, fast jag ska nog ge mig ut på en liten promenad om en stund om jag ids..

Egentilgen skulle Angle komma hit ikväll och vi skulle planera och fixa, men det har blivit ändrade planer så vi får ta det på onsdag ist för det är ju fotobll imorgon så då går det inte heller. Ska ist till mamma en sväng, kika på nå möbler och mattor och lite sånt om det är ngt jag vill ha då det är en gammal moster till henne som ska flytta och rensa.

Nu ska jag då iaf börja packa lite och sen blir det en promenad innan jag måste in igen och laga lite mat lagom tills sambo kommer hem från träningen. Ha en mysig måndagkväll, snart är det imorgon och då ska man upp tidigt och jobba igen.. kul va?!
Publicerat: 2009-06-22 @ 17:32:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!