välkomen ljus!


Är det någon mer än jag som har insett hur fruktansvärt mycket gladare och piggare man blir tack vare att det börjar bli lite ljusare nu?! Idag började jag en så mysig tid som 7.15. Inte så hemskt faktiskt, eftersom att när jag slutade 4,5 h senare var det ljust, klart och friskt ute, helt underbart faktiskt. Trots att det var (är) närmare 20 minusgrader. Smart som jag var tog jag täckbyxor, gangsterjagckan och fleecetröja, så jag kunde njuta av ljuset och den friska luften riktigt ordentligt utan att frysa så  mkt! Har sett att det ska gå ner till endast ungefär -5 i helgen så då kanske jag snör på mig skrillorna och ger mig ut på den fina isvägen som kommunen fixat åt oss fina invånare.


På flyttfronten har det inte inte hänt så mkt sen sist (igår), förutom att det nu är en dag närmare the big day! Om exakt en vecka är det dags att hämta ut nycklarna, så nu är det inte länge kvar! Har även fått bekräftat av far att han har MÅNGA flyttkartonger så jag behöver inte köpa några fler, vilket ju känns mkt bra!

Nu är det dags att chilla lite, kanske baka lite muffins, för att sedan möta angle på stan för shopping, maxning och basket. Blir spännande att se McCarroll spela. Hoppas han är så grymt bra som han skulle behöva vara för att plannja ska bli sådär grymt bra som man vill se dom!

Ha det tjusigt!
Publicerat: 2009-01-16 @ 13:26:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!