flyttkaos

Nu blev det så här igen - länge utan att blogga. Många gånger tänker jag göra det, men har inget vettigt att skriva. Egentligen kanske det inte behöver vara så vettigt, men man måste bara komma sig för helt enkelt.

Sen sist har inte så mkt hänt förutom att flyttdagen närmar sig med stormsten och mitt rum ser ut som fan pga all jävla kartonger som står där inne. Har redan fyllt tre stycken banankartonger och en stor (och då menar jag megastor) resväska med kläder. Och det är bara kläder som jag inte använder för tillfället och flytt-grejerna som vi fick i julklapp. Så jag antar att jag kommer behöva minst 200 till, så jävla mkt prylar som jag har! Men det får bli nästa veckas problem, jag är ledig från torsdag och framåt så det är perfekt, då hinner jag packa, flytta, packa upp och fixa i ordning! ååh, jag längtar galet mycket!!

Det får räcka för nu, ska försöka komma mig för att blogga liiiiiiiiiiiiiiite oftare iaf. Om inte all tid går åt till att packa dvs ;) Får kanske bli en flyttblogg!

På återseende, gott folk
Publicerat: 2009-01-15 @ 17:27:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!