snart jobb..

Idag börjar jag inte förän 16,00 vilket jag inte riktigt gillar. Känns bättre att börja tidigt och därmed få sluta tidigt. Visst är det skönt med sovmorgon och så, men om man ändå ska jobba så kan man väl göra bort det så tidigt som möjligt?

Hade alltså tänkt vara duktig idag och gå till gymmet, ringa lite folk, baka muffins och eventuellt packa lite. Tror ni att jag gjort ngt av det? Nej just det, nada! har istället latat i sängen, kollat the hills, käkat karra och haft riktigt ont i huvudet. Jag som inte ens brukar ha ont i huvudet. Får se hur det går att jobba, det är ju inte precis som att flera timmars jobbande framför en datorskäm är bra för huvudverken. Snarare motsatsen.. Kanske inte så smart att sitta här då, hehe. Nå, jag måste väl gå och käka lite sen lunch nu eller ngt, måste ge mig iväg till jobbet om en timme så..
Publicerat: 2009-01-20 @ 14:46:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!