måndagkväll.

Nu har jag och mamma varit upp en sväng på vinden för att rota runt och se ifall det fanns några fynd till flytten. Faktiskt så fanns det en massa bra grejer, tro det eller ej! iofs hade det varit mkt konstigt ifall vi inte hade hittat ngt, eftersom att vi har så galet mkt grejer där. Bland annat hittades en lampa, eller faktiskt två eller om det var tre till o ch med. Hittade även en tv-bänk, skohylla och en lackhylla. Vad skulle man göra utan givmilda och prylsamlande föräldrar?!

Nu kom mamma in i mitt rum också och tyckte att vi skulle rota vidare i alla byrålådor och hyllor som vi har i lägenheten. Så det är väl bara att jobba vidare, hade tänkt se lite av idrottsgalan sen när älsklingen kommer hem från träningen och sen är det ju Lipstick Jungle kl 21 så en halvtimmes rotande och packande blir nog lagom. Denna vecka kan jag lova kommer att handla till 90% om att packa och förbereda inför flytten. Måste ringa statoil, lulebo, och det var ngn mer också, för att förbereda så gott som möjligt inför lördagen. Måste ringa min personliga kartongservice också så jag får hit lite fler kartonger att packa i.  Tur att jag inte jobbar mer än 3 dagar denna vecka!

Nu fortsätter evighetsarbetet, later folks. ooh, juste. mamma hade lovat efterrätt idag för att fira att det är måndag. Men blev det ngn efterrätt? Nej, jag har då inte sett till någon! :O
Publicerat: 2009-01-19 @ 19:36:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!