Hemma!

Jaha, vars börjar man? Kanske med att säga att vi nu bor på tuna, i en underbart fin lägenhet som är helt perfekt. Jag älskar den helt enkelt!!

Det var i fredags och lördags som flyttlassen gick. Sambos grejer på fredag och allt annat på lördag. Måste säga att det vart massor med folk inblandat i flytten -  sambo, sambos pappa, jag, min mamma, pappa, pappas brud, storebror, lillebror och angle. Och smarta som vi var (jag, mamma och angle) så skickade vi iväg alla andra (starka killarna) a tt bära upp alla grejer till lägenheten medans vi väntade på bullar hemma hos mor, haha!

Till en början hade vi inte så mkt grejer, mest en säng och en massa random prylar till köket, men allt eftersom så ramlade det in mer och mer grejer (fråga mig inte vars ifrån, det är en gåta). Så nu har vi det mesta tror jag, fantastiskt nog!

Det finns sååå mkt att säga, men jag vet inte vad som egentligen är viktigt. Bara att jag älskar våran lägenhet och jag triv som fisken i vattnet, tjohej! Nu har min sambo lagat mat åt mig, han är så underbar ♥

kanske lägger upp nå bilder sen för den nyfikne, bye så länge!

Publicerat: 2009-01-27 @ 16:18:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!